30. marraskuuta 2017

Digitaalisen markkinoinnin analyysi

Tämän postauksen aiheena on digitaalisen markkinoinnin analysointi. Digitaalinen markkinointi käsittää kaiken sähköposteista instagramtileihin. 

Oma työyhteisöpaikkani käyttää digitaaliseen markkinointiin kotisivuja, Facebookkia, Instagramia, YouTubea, Twitteriä, Pinterestiä ja LinkedIniä. Eli toisin sanoen he ovat ottaneet sosiaalisen median hyvin haltuunsa. Osissa kanavissa päivitystahti on hitaampaa ja epäsäännöllisempää mutta jokaisessa kanavassa on tiedossa pääpointit yrityksestä.

Omasta mielestäni kun tutkin Harrinivan somea ja markkinoinnin toimivuutta huomasin että yritykseen on helppo saada yhteyttä ja kotisivuilta on helppo katsoa erilaisten aktiviteettien tiedot että mitä ne sisältävät. Myös erilaiset aktiviteettipaketit ovat mielestäni suunniteltu hyvin asiakkaan tarpeita silmälläpitäen, esimerkiksi eri maalaisille on hieman erilaisia aktiviteettipaketteja suunniteltu mutta asiakkaan kanssa käydään aina keskustelua ja mietitään mikä sopisi parhaiten juuri heille. 

Digitaalinen markkinointi Harrinivassa on hyvin kansainvälistä ja toimivaa. Pidän erityisesti ammattimaisesta ilmeestä kaikissa medioissa, itse kiinnitän ulkoasuun ja visuaaliseen puoleen niin paljon huomiota että jos jokin ei miellytä omaa silmää, saatan karttaa sitä hyvin paljon. Harrinivassa tätä on taas mietitty hyvin paljon


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti